



Producent
-
ACCOLMILE (1)
-
Activer (1)
-
BAROQ (1)
-
BBF (1)
-
BREEZER (3)
-
Breezer (2)
-
Bulls (12)
-
CTM (1)
-
Cube (2)
-
Cube (3)
-
Dartmoor (1)
-
Devron (3)
-
ecobike (3)
-
fatbike (1)
-
Focus (2)
-
Geobike (2)
-
Ghost (15)
-
Haibike (13)
-
HERCULES (1)
-
Jobobike (11)
-
Kalkhoff (1)
-
Kettler (1)
-
Lapierre (1)
-
Lapierre (1)
-
Lapierre (1)
-
Lapierre (19)
-
Levit (1)
-
ncm (1)
-
Pegasus (1)
-
Pegasus (1)
-
PFIFF (2)
-
Radante (1)
-
Raymon (24)
-
Riese Muller (38)
-
Sava (2)
-
Spectre (1)
-
Stajvelo (6)
-
Trybeco (1)
-
TrybEco (1)
-
Trybeco (1)
-
Univega (1)
-
Winora (6)
-
Winora (3)
-
Winora (1)
Cena
-
od
do
Elektryk Breezer POWERTRIP EVO 1.1+ LS koła 27.5 Biały

Nowy rower na gwarancji europejskiej , fv 23% TECHNOLOGIE hydroforming oś 15mm wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów napęd elektryczny stery 1-1/8 cala (28,575 mm) stery bezgwintowe (a-head) mostek ahead 1-1/8 cala oś tylna koła na zacisk mocowanie tarczy hamulcowej Centerlock mocowanie zacisku hamulca Post Mount RAMA DOSTĘPNE ROZMIARY S (45 cm), M (50 cm), L (55 cm) OPIS Zintegrowana bateria MATERIAŁ Aluminium WIDELEC Suntour NCX-e LOR 700C Air SKOK WIDELCA 60 mm NAPĘD PRZERZUTKA TYLNA Shimano Nexus ILOŚĆ BLATÓW I KORONEK '1x5 MECHANIZM KORBOWY FSA CK-320 KASETA 30T ŁAŃCUCH KMC e-101 PEDAŁY Aluminiowe KOŁA ROZMIAR KÓŁ 28" (700C) PIASTA PRZEDNIA Shimano Alivio MT400 PIASTA TYLNA Shimano Nexus OBRĘCZE WTB 700c ST i19 TCS 2.0 OPONY Schwalbe Marathon Plus E-BIKE SILNIK Bosch Performance Cruise, 250W, 65Nm BATERIA Bosch Power Tube 500Wh WYŚWIETLACZ Bosch Intuvia KONTROLA MANETKI Shimano Nexus DŹWIGNIE HAMULCA Shimano MT401-3A HAMULCE Shimano MT400 TYP HAMULCÓW Tarczowe hydr. KIEROWNICA Aluminiowa CHWYTY Ergon GP1 MOSTEK Aluminiowy, regulowany STERY FSA SIODEŁKO Selle Royal Essenza Moderate WSPORNIK SIODEŁKA Aluminiowy INNE OŚWIETLENIE PRZÓD Busch + Müller Lumotec Avy OŚWIETLENIE TYŁ Herrmans H-Gargo Narrow BŁOTNIK PRZÓD SKS Stingray 2 BŁOTNIK TYŁ SKS Stingray 2 BAGAŻNIK TYŁ Standwell WYPOSAŻENIE DODATKOWE WYPOSAŻENIE DODATKOWE Nóżka
Wysyłka w: 24 godziny
Breezer POWERTRIP EVO IG 1.1+ LS

Rozmiar: | 50cm, 55cm, 45cm |
Kolor: | White/Blue |
Rama: | Breezer hydroformed Aluminium, down tube for integrated Bosch Power Tube 500Wh battery, Bosch motor interface, custom-tapered Aluminium, Breezer Slide-&-Split dropouts |
Widelec: | Suntour NCX-e LOR 700C Air, steel steerer, 100x15mm thru axle, 30mm stanchions, 63mm travel |
Mechanizm korbowy: | FSA CK-320 for Bosch gen.3 motors, 32T steel chainring |
Pedały: | Polished Aluminium body, Kraton grip, chromoly axle |
Manetki: | New Shimano 5-speed e-bike shifter |
Kaseta | New Shimano e-bike sprocket, 30T |
Łańcuch: | KMC e-101, Heavy duty for E-Bikes, anti-rust with CLX101 missing link |
Koła: | Shimano Alivio MT400 QR CL disc front, New Shimano 5-speed e-bike dedicated hub 135x9mm CL disc rear, 32H hubs, WTB 700c ST i19 TCS 2.0 tubeless compatible Aluminium double-wall rims with stainless eyelets, 14g stainless steel spokes |
Opony: | Schwalbe Marathon Plus, 47-622, Endurance compound, Smart Guard puncture protection, reflective stripe, 50 tpi |
Hamulce: | Shimano MT400, hydraulic disc, 180mm rotors |
Klamki hamulca: | Shimano MT401, hydraulic disc, 3 finger lever |
Stery: | FSA 1 1/8”, caged bearings |
Kierownica: | 6061 Aluminium riser, 15mm rise, 9° sweep, 31.8mm clamp, width: 640mm – S/M, 660mm- L/XL |
Mostek: | 3D-Forged 6061 Aluminium, 0-60° adjustable rise, 31.8mm clamp |
Owijka/Gripy: | Ergon GP1 |
Siodełko: | Selle Royal Essenza Moderate |
Sztyca podsiodłowa: | 6061 Alloy micro-adjust, 27.2mm diameter |
Błotniki: | SKS Stingray 2, PET with spoiler, stainless hardware, rear reflector |
Oświetlenie przód: | Busch + Müller Lumotec Avy, Mirror Optic Beam, 40 Lux, 5-15V with reflector, crown mounted |
Oświetlenie tył: | Herrmans H-Gargo Narrow, integrated with rear carrier |
Bagażnik: | Standwell tubular aluminium with CarryMore platform and spring clamp, integrated rear light |
Napęd: | Bosch Performance Cruise, 3rd generation mid-motor, 250W rated power, 65Nm of torque, 25km/h maximum assist, Bosch Performance Cruise, 3th generation mid-motor, 250W rated power, 65Nm of torque, 25km/h maximum assist |
Bateria: | Bosch Power Tube 500Wh with charger |
Wyświetlacz: | Bosch Intuvia |
Różne: | Chainguard, Standwell alloy kickstand, bell |
Derailleur hanger: | Breeze Sliding & Split dropouts for IG |
Waga: | 25.42 kg |
Producent: | Breezer |
Model: | Powertrip Evo IG 1.1+ LS |
Model number: | 1.1+ LS |
Płeć: | Damskie |
Materiał ramy: | Alu |
Kolor | White |
Wysyłka w: 24 godziny
PROMOCJA! Rower elektryczny Winora Yucatan 12 Pro

Firma Winora została ona założona w 1914 roku przez kolarza Engelberta Weinera w małej niemieckiej miejscowości o nazwie Schweinfurt (53 tys. mieszkańców). Z początku nazywała się Firmą Handlową E. Wiener i zajmowała się budową rowerów. Minęło ponad 100 lat, a firma rozrosła się do ogromnych rozmiarów i obecnie posiada prawdopodobnie największą ofertę rowerów w Europie - w jej skład wchodzą takie marki jak Winora, Haibike i klasyczny Steiger. Winora to potężna, doskonale zarządzana i prężnie rozwijająca się marka. W czasach, gdy większość producentów zleca produkcje sygnowanych swoją nazwą produktów, azjatyckim producentów, Winora jest jedną z niewielu firm, która produkuje rowery elektryczne i tradycyjne od początku do końca, a najlepsi niemieccy inżynierzy projektują ramy, które są spawane, malowane w Niemczech, gdzie również rowery są montowane, co ma niebagatelny wpływ na jakość produktu sygnowanego Made in Germany.
Elegancki trekkingowy rower Yucatan 12 Pro został zaprojektowany dla stylowych poszukiwaczy przygód, którzy chcą niezawodnego roweru elektrycznego, który poradzi sobie na otwartych drogach i łatwych szlakach. Rower ten jest przeznaczony dla wszystkich fanów jednośladów, od miejskich trekkingowców po osoby dojeżdżające do pracy, które chcą wyruszyć w plener. Wyposażony w wysokiej jakości komponenty Shimano XT, wyświetlacz Yamaha Multi Switch, hydrauliczne hamulce tarczowe i 12-biegowe przełożenie, Yucatan 12 Pro jest idealnym towarzyszem długich przejażdżek. Sprawdzony silnik Yamaha o momencie obrotowym 70 Nm bezpiecznie pokona wszystkie wzniesienia i pagórkowaty teren, a zintegrowany akumulator intube o pojemności 630 Wh pozwoli Ci dłużej cieszyć się pełną mocą. Bagażnik na sakwy pozwala przewieźć wszystko, czego potrzebujesz podczas pełnej przygód jazdy.
RAMA
Rozmiar ramy: 52 cm (męski), 44 cm (damski)
Grupa ramy: Winora, Aluminium 6061, Yamaha InTube 630, HD Interface, Aluminium 6061
Elegancka i przyciągająca wzrok rama roweru Yucatan 12 Pro wykonana została z aluminium, a konstrukcja typu monorura pozwala na korzystanie z niego zarówno przez kobiety jak i mężczyzn. Wszystkie przewody są poprowadzone wewnątrz ramy, co sprawia że wygląda ona niesamowicie czystko i minimalistycznie.
HAMULCE
Przedni hamulec: Shimano, Deore XT M8120, 180 mm
Tylny hamulec: Shimano, Deore XT M8120, 180 mm
Dźwignia hamulca: Shimano, XT T8100, Aluminium
Tarcze hamulcowe: Shimano, RT30-M
Hamulce Shimano XT serii 8100 potrafią zatrzymać rower w każdych warunkach niezależnie od terenu w jakim się poruszasz. Zastosowany w nich system One Way Bleeding zwiększa żywotność, wydajność oraz ułatwia obsługę serwisową. Dwupalcowa klamka posiada regulację Reach Adjust, która pozwala ustawić odległość klamki od kierownicy. To jedne z najlepszych hamulców tarczowych na rynku!
AMORTYZATOR
Widelec: Amortyzator powietrzny SR Suntour Mobie 25 LOR, skok 75 mm, aluminiowa rura sterowa 1 1/8" - 1 1/2" taper, sztywna oś 15 x 100mm
Rodzina amortyzatorów MOBIE łączy w sobie elegancję i pragmatyczne, nowoczesne wzornictwo, spełniając wymagania miejskiego i przygodowego stylu życia. Komora powietrzna umożliwia dostosowanie pracy amortyzatora pod wagę użytkownika oraz pokonywany teren.
NAPĘD
Tylna przerzutka: Shimano, Deore XT M8100 Shadow Plus
Dźwignia zmiany biegów: Shimano, Deore XT M8100, 12 przełożeń
Suport: zintegrowany w silniku
Korba: Winora, kute aluminium
Łańcuch: Shimano, SLX M7100
Kaseta: Shimano, M6100, 10-51 zębów
O przerzutce Shimano XT M8100 nie trzeba wiele pisać - to jedna z najlepszych przerzutek na rynku, często wybierana przez zawodników ścigających się w wyścigach MTB. Nowy model pozwala na bardzo szybką i płynną zmianę biegów, a kaseta posiada rozpiętość 10-51T. Tak duża różnica pomiędzy najmniejszą, a największą tarczą świetnie sprawdzi się na podjazdach oraz wtedy gdy chcą Państwo jechać z dużą prędkością. Nie ma terenu, którego nie da się pokonać.
OŚWIETLENIE - BAGAŻNIK - BŁOTNIK
Oświetlenie z przodu: Busch & Müller, IQ-XS, 70 lm
Oświetlenie z tyłu: Busch & Müller, Shine Evo, zintegrowane z bagażnikiem
Dynamo: zasilanie z baterii
Bagażnik: Racktime, RT-336, 25.0 kg
Błotnik: SKS, chromoplastik
KOŁA
Dętka: Presta valve
Obręcz: Schürmann, Yak25, z oczkami, Aluminium
Ogumienie: Schwalbe, Johnny Watts, 60-584, 27.5" x 2.35"
Piasta w przednim kole: Shimano, MT400, Centerlock
Piasta w tylnym kole: Shimano, MT401, Centerlock
Szprychy: Sapim, Leader, czarne
SILNIK
Rodzaj silnika: Yamaha, PW-ST System, 250W, 70 Nm, 25 km/h
Yamaha PW-ST to najnowszy silnik, który zastąpił model PW-SE. Wspomaga on użytkownika do 25 km/h i został zaprojektowany z myślą o codziennym użytkowaniu nawet w wymagającym terenie. W porównaniu do modelu PW-SE znajdziemy tutaj aż cztery czujniki: prędkości, nacisku na pedały, obrotu korby oraz czujnik nachylenia. Dzięki nim, silnik PW-ST na bieżąco monitoruje w jakim terenie się poruszasz i ciągle dostosowuje poziom wspomagania dla uzyskania optymalnego poziomu wspomagania i płynnej jazdy. Moment obrotowy silnika Yamaha PW-ST wynosi 70Nm.
Wyświetlacz: Yamaha, Multi Switch, kolorowy 2.8" TFT, 16 funkcji
Ma on możliwość współpracy z akcesoriami za pomocą modułu Bluetooth oraz jest wyposażony w port USB! Posiada kilka czytelnych ekranów w zależności od trybu wspomagania. Po podłączeniu dodatkowych akcesoriów na wyświetlaczu Yamaha C można wyświetlać wskazówki nawigacyjne, kompas czy nawet ilość spalonych kalorii.
Rodzaj akumulatora: Litowo-jonowy, InTube, 630 Wh
Taka pojemność pozwoli przejechać nawet do do 120 kilometrów na raz! Pracuje on na napięciu 36V i został umieszczony wewnątrz ramy. Dzięki temu rower na pierwszy rzut oka, nie wygląda na elektryka. Nie posiada efektu pamięci i można go doładowywać w dowolnym momencie bez obawy o zmniejszenie jego pojemności. Ładowanie jest możliwe zarówno z akumulatorem zamocowanym w rowerze, jak również po jego wyjęciu
SIODŁO - SZTYCA
Siodło: Selle Bassano Leggera
Sztyca: Wyjątkowe rozwiązanie typu all-in-one. Zazwyczaj w rowerach możemy spotkać sztyce sztywne, amortyzowane albo regulowane. W tym rowerze znajdziemy aluminiową sztycę o średnicy 31,6 mm, której wysokość możemy wygodnie regulować z manetki umieszczonej na kierownicy, a dodatkowo jest ona jeszcze amortyzowana, co znacząco zwiększa komfort podróżowania.
POZOSTAŁE
Pierścień zaciskowy: szybkozamykacz, 34.9 mm
Kierownica: Ergoriser, oversize, 720 mm
Chwyty: XLC, Comfort bo3
Mostek: Alu, regulowany kąt, A-head, wznios 31.8 mm
Stery: Feimin, A-Head taper, Aluminium, Cartridge
Pedały: VP, E461, Aluminium, z odblaskiem
Podpórka roweru: Ursus, Mooi
Maksymalny udźwig: 130.0 kg
Wysyłka w: 24 godziny
PROMOCJA! Rower elektryczny Winora Yucatan 12 Pro (44 cm)

Firma Winora została ona założona w 1914 roku przez kolarza Engelberta Weinera w małej niemieckiej miejscowości o nazwie Schweinfurt (53 tys. mieszkańców). Z początku nazywała się Firmą Handlową E. Wiener i zajmowała się budową rowerów. Minęło ponad 100 lat, a firma rozrosła się do ogromnych rozmiarów i obecnie posiada prawdopodobnie największą ofertę rowerów w Europie - w jej skład wchodzą takie marki jak Winora, Haibike i klasyczny Steiger. Winora to potężna, doskonale zarządzana i prężnie rozwijająca się marka. W czasach, gdy większość producentów zleca produkcje sygnowanych swoją nazwą produktów, azjatyckim producentów, Winora jest jedną z niewielu firm, która produkuje rowery elektryczne i tradycyjne od początku do końca, a najlepsi niemieccy inżynierzy projektują ramy, które są spawane, malowane w Niemczech, gdzie również rowery są montowane, co ma niebagatelny wpływ na jakość produktu sygnowanego Made in Germany.
Elegancki trekkingowy rower Yucatan 12 Pro został zaprojektowany dla stylowych poszukiwaczy przygód, którzy chcą niezawodnego roweru elektrycznego, który poradzi sobie na otwartych drogach i łatwych szlakach. Rower ten jest przeznaczony dla wszystkich fanów jednośladów, od miejskich trekkingowców po osoby dojeżdżające do pracy, które chcą wyruszyć w plener. Wyposażony w wysokiej jakości komponenty Shimano XT, wyświetlacz Yamaha Multi Switch, hydrauliczne hamulce tarczowe i 12-biegowe przełożenie, Yucatan 12 Pro jest idealnym towarzyszem długich przejażdżek. Sprawdzony silnik Yamaha o momencie obrotowym 70 Nm bezpiecznie pokona wszystkie wzniesienia i pagórkowaty teren, a zintegrowany akumulator intube o pojemności 630 Wh pozwoli Ci dłużej cieszyć się pełną mocą. Bagażnik na sakwy pozwala przewieźć wszystko, czego potrzebujesz podczas pełnej przygód jazdy.
RAMA
Rozmiar ramy: 44 cm (damski)
Grupa ramy: Winora, Aluminium 6061, Yamaha InTube 630, HD Interface, Aluminium 6061
Elegancka i przyciągająca wzrok rama roweru Yucatan 12 Pro wykonana została z aluminium, a konstrukcja typu monorura pozwala na korzystanie z niego zarówno przez kobiety jak i mężczyzn. Wszystkie przewody są poprowadzone wewnątrz ramy, co sprawia że wygląda ona niesamowicie czystko i minimalistycznie.
HAMULCE
Przedni hamulec: Shimano, Deore XT M8120, 180 mm
Tylny hamulec: Shimano, Deore XT M8120, 180 mm
Dźwignia hamulca: Shimano, XT T8100, Aluminium
Tarcze hamulcowe: Shimano, RT30-M
Hamulce Shimano XT serii 8100 potrafią zatrzymać rower w każdych warunkach niezależnie od terenu w jakim się poruszasz. Zastosowany w nich system One Way Bleeding zwiększa żywotność, wydajność oraz ułatwia obsługę serwisową. Dwupalcowa klamka posiada regulację Reach Adjust, która pozwala ustawić odległość klamki od kierownicy. To jedne z najlepszych hamulców tarczowych na rynku!
AMORTYZATOR
Widelec: Amortyzator powietrzny SR Suntour Mobie 25 LOR, skok 75 mm, aluminiowa rura sterowa 1 1/8" - 1 1/2" taper, sztywna oś 15 x 100mm
Rodzina amortyzatorów MOBIE łączy w sobie elegancję i pragmatyczne, nowoczesne wzornictwo, spełniając wymagania miejskiego i przygodowego stylu życia. Komora powietrzna umożliwia dostosowanie pracy amortyzatora pod wagę użytkownika oraz pokonywany teren.
NAPĘD
Tylna przerzutka: Shimano, Deore XT M8100 Shadow Plus
Dźwignia zmiany biegów: Shimano, Deore XT M8100, 12 przełożeń
Suport: zintegrowany w silniku
Korba: Winora, kute aluminium
Łańcuch: Shimano, SLX M7100
Kaseta: Shimano, M6100, 10-51 zębów
O przerzutce Shimano XT M8100 nie trzeba wiele pisać - to jedna z najlepszych przerzutek na rynku, często wybierana przez zawodników ścigających się w wyścigach MTB. Nowy model pozwala na bardzo szybką i płynną zmianę biegów, a kaseta posiada rozpiętość 10-51T. Tak duża różnica pomiędzy najmniejszą, a największą tarczą świetnie sprawdzi się na podjazdach oraz wtedy gdy chcą Państwo jechać z dużą prędkością. Nie ma terenu, którego nie da się pokonać.
OŚWIETLENIE - BAGAŻNIK - BŁOTNIK
Oświetlenie z przodu: Busch & Müller, IQ-XS, 70 lm
Oświetlenie z tyłu: Busch & Müller, Shine Evo, zintegrowane z bagażnikiem
Dynamo: zasilanie z baterii
Bagażnik: Racktime, RT-336, 25.0 kg
Błotnik: SKS, chromoplastik
KOŁA
Dętka: Presta valve
Obręcz: Schürmann, Yak25, z oczkami, Aluminium
Ogumienie: Schwalbe, Johnny Watts, 60-584, 27.5" x 2.35"
Piasta w przednim kole: Shimano, MT400, Centerlock
Piasta w tylnym kole: Shimano, MT401, Centerlock
Szprychy: Sapim, Leader, czarne
SILNIK
Rodzaj silnika: Yamaha, PW-ST System, 250W, 70 Nm, 25 km/h
Yamaha PW-ST to najnowszy silnik, który zastąpił model PW-SE. Wspomaga on użytkownika do 25 km/h i został zaprojektowany z myślą o codziennym użytkowaniu nawet w wymagającym terenie. W porównaniu do modelu PW-SE znajdziemy tutaj aż cztery czujniki: prędkości, nacisku na pedały, obrotu korby oraz czujnik nachylenia. Dzięki nim, silnik PW-ST na bieżąco monitoruje w jakim terenie się poruszasz i ciągle dostosowuje poziom wspomagania dla uzyskania optymalnego poziomu wspomagania i płynnej jazdy. Moment obrotowy silnika Yamaha PW-ST wynosi 70Nm.
Wyświetlacz: Yamaha, Multi Switch, kolorowy 2.8" TFT, 16 funkcji
Ma on możliwość współpracy z akcesoriami za pomocą modułu Bluetooth oraz jest wyposażony w port USB! Posiada kilka czytelnych ekranów w zależności od trybu wspomagania. Po podłączeniu dodatkowych akcesoriów na wyświetlaczu Yamaha C można wyświetlać wskazówki nawigacyjne, kompas czy nawet ilość spalonych kalorii.
Rodzaj akumulatora: Litowo-jonowy, InTube, 630 Wh
Taka pojemność pozwoli przejechać nawet do do 120 kilometrów na raz! Pracuje on na napięciu 36V i został umieszczony wewnątrz ramy. Dzięki temu rower na pierwszy rzut oka, nie wygląda na elektryka. Nie posiada efektu pamięci i można go doładowywać w dowolnym momencie bez obawy o zmniejszenie jego pojemności. Ładowanie jest możliwe zarówno z akumulatorem zamocowanym w rowerze, jak również po jego wyjęciu
SIODŁO - SZTYCA
Siodło: Selle Bassano Leggera
Sztyca: Wyjątkowe rozwiązanie typu all-in-one. Zazwyczaj w rowerach możemy spotkać sztyce sztywne, amortyzowane albo regulowane. W tym rowerze znajdziemy aluminiową sztycę o średnicy 31,6 mm, której wysokość możemy wygodnie regulować z manetki umieszczonej na kierownicy, a dodatkowo jest ona jeszcze amortyzowana, co znacząco zwiększa komfort podróżowania.
POZOSTAŁE
Pierścień zaciskowy: szybkozamykacz, 34.9 mm
Kierownica: Ergoriser, oversize, 720 mm
Chwyty: XLC, Comfort bo3
Mostek: Alu, regulowany kąt, A-head, wznios 31.8 mm
Stery: Feimin, A-Head taper, Aluminium, Cartridge
Pedały: VP, E461, Aluminium, z odblaskiem
Podpórka roweru: Ursus, Mooi
Maksymalny udźwig: 130.0 kg
Wysyłka w: 24 godziny
Rower elektryczny Breezer POWERTRIP EVO IG 2.3+ LS

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE
BATERIA: |
Bosch Power Tube 500Wh with 2A charger |
KLAMKI HAMULCOWE: |
Shimano MT201-3A hydraulic 3-finger lever |
HAMULCE: |
Shimano MT200 hydraulic, 180mm/ 160mm rotors and Coaster-Brake |
KASETA: |
Shimano, 20T |
ŁAŃCUCH: |
KMC Z-610 HXRB for E-Bikes, anti-rust, heavy duty |
KOLOR: |
Black/ forest green |
KORBA: |
FSA CK-320 for Bosch gen.3 motors, 38T steel chainring |
HAK PRZERZUTKI: |
Breeze Sliding & Split dropouts for IG, D050 |
WYŚWIETLACZ: |
Bosch Intuvia |
SILNIK: |
Bosch Active Plus, 3rd generation mid-motor, 250W rated power, 50Nm of torque, 25km/ h maximum assist |
BŁOTNIKI: |
SKS Stingray 2, PET with spoiler, stainless hardware, rear reflector |
WIDELEC: |
Suntour NCX LO 700C Coil, hydraulic lockout, steel steerer, 30mm stanchions, 63mm travel |
RAMA: |
Breezer hydroformed aluminium, down tube for integrated Bosch Power Tube 500Wh battery, Bosch motor interface, custom-tapered aluminium, Breezer Slide-&-Split dropouts |
CHWYTY: |
Ergon GP1 |
KIEROWNICA: |
6061 aluminium riser, 15mm rise, 9° sweep, 31.8mm clamp, 660mm(45cm/ 50cm), 680mm(55cm/ 60cm/ 65cm) |
PRZEDNIA LAMPA: |
Busch & Müller Lumotec Avy, Mirror Optic Beam, 40 Lux, 5-15V with reflector |
BAGAŻNIK: |
Standwell tubular aluminium with CarryMore platform, spring clamp and integrated rear light |
POZOSTAŁE: |
Standwell tubular aluminium with CarryMore platform, spring clamp and integrated rear light |
PEDAŁY: |
Polished aluminium body, Kraton grip, chromoly axle |
SIODŁO: |
Selle Royal Essenza Moderate |
SZTYCA: |
6061 Alloy micro-adjust, 27.2mm diameter |
MANETKA: |
Shimano Nexus 8-speed |
MOSTEK: |
3D-Forged 6061 aluminium, 0-60° adjustable rise, 31.8mm clamp |
TYLNA LAMPA: |
Herman's H-Cargo Narrow, integrated with rear carrier |
OPONY: |
Continental Ride Tour, EXTRA puncture belt, reflex, 47-622 |
WAGA: |
25.62 kg |
KOŁA: |
Shimano Acera M3050/ Nexus 8 with Coaster-Brake 32H hubs, 14g stainless steel spokes, WTB 700c ST i19 TCS 2.0 tubeless compatible aluminium double-wall rims with stainless eyelets |
Wysyłka w: 24 godziny
Rower elektryczny Winora Sima N7 50 cm

Firma Winora została ona założona w 1914 roku przez kolarza Engelberta Weinera w małej niemieckiej miejscowości o nazwie Schweinfurt (53 tys. mieszkańców). Z początku nazywała się Firmą Handlową E. Wiener i zajmowała się budową rowerów. Minęło ponad 100 lat, a firma rozrosła się do ogromnych rozmiarów i obecnie posiada prawdopodobnie największą ofertę rowerów w Europie - w jej skład wchodzą takie marki jak Winora, Haibike i klasyczny Steiger. Winora to potężna, doskonale zarządzana i prężnie rozwijająca się marka. W czasach, gdy większość producentów zleca produkcje sygnowanych swoją nazwą produktów, azjatyckim producentów, Winora jest jedną z niewielu firm, która produkuje rowery elektryczne i tradycyjne od początku do końca, a najlepsi niemieccy inżynierzy projektują ramy, które są spawane, malowane w Niemczech, gdzie również rowery są montowane, co ma niebagatelny wpływ na jakość produktu sygnowanego Made in Germany.
- Rama: aluminium 6061, disc brake Post Mount
- Wielkość: 50 cm
- Amortyzator przedni: SR Suntour CR85 E25, steel spring, Travel: 50mm, steel steerer tube 1 1/8"
- Tylna przerzutka: Shimano Nexus, 7-speed
- Manetka: Shimano Nexus, twist shifter
- Kaseta: pinion, 19 teeth
- Łańcuch: KMC Z1 Narrow EPT
- Zębatka: Samox, 38
- Klamka hamulcowa: Magura HS11
- Hamulec przedni: Magura HS11
- Hamulec tylny: Magura HS11, coaster brake
- Opony: Schwalbe Road Cruiser, 42-622, reflex / Schwalbe Road Cruiser, 47-559, reflex
- Obręcze: Ryde Zac421, double-walled rim, aluminium
- Przednia piasta: alu
- Tylna piasta: Shimano Nexus
- Szprychy: Stainless spokes
- Kierownica: Citylenker 610mm
- Chwyty: Herrmans Click Ergo - lock on grips
- Mostek: Alu, winkelverstellbar
- Stery: 1 1/8" Semi Integrated
- Siodełko: Selle Royal Star
- Sztyca: patent, 31.6mm, aluminium
- Pedały: VP E857, non-slip, mit Reflektor
- Lampka przednia: Trelock Bike - i Veo, 20 lux
- Lampka tylna: AXA Blueline
- Dynamo: przez baterię systemową
- Bagażnik: AtranVelo Sima
- Błotniki: RPZ Evo, chromoplastics
- Osłona łańcucha: Horn Catena 18
- Stopka: Ursus Mooi, regulowane
- Waga: 24,5 kg
- Dopuszczalna waga całkowita: 130kg
- Silnik: Bosch Active, 250W, 40Nm, 25km/h
- Wyświetlacz: Bosch Purion
- Bateria: Bosch PowerPack 400 wh
- Ładowarka: Bosch compact charger 2A
Wysyłka w: 24 godziny
Rower elektryczny Winora Sinus 9

Szukasz łatwego w utrzymaniu codziennego towarzysza z dodatkową motywacją do zwiedzania? W takim razie WINORA Sinus 9 jest właściwym wyborem. Wyposażony we wszechstronny silnik Performance Line firmy Bosch o momencie obrotowym 65 Nm i akumulator o pojemności 625 Wh, pozwoli Ci opanować codzienne dojazdy do pracy, ale także w każdej chwili zwiększyć swój zasięg poza granice miasta. Niezawodne komponenty z płynnie działającą tylną przerzutką Shimano i hydraulicznymi hamulcami tarczowymi z dobrą kontrolą doprowadzą Cię bezpiecznie i komfortowo do każdego celu.
Rama: Winora Aluminium 6061, 27.5"
Wysokość ramy: 56 cm
Widelec: SR Suntour NEX E25-HLO Lockout, sprężyna stalowa, 63mm
Dynamo: za pośrednictwem systemu baterii
Błotniki: SKS, Chromoplastik
Oświetlenie przednie: Herrmans H-Black MR4, 40 lux
Stery: A-Head Tapered
Zapięcie: Abus możliwość doposażenia poprzez Plus System
Oświetlenie tylne: Busch & Müller Shine Evo, integrowany w bagażnik
Stopka rowerowa: Ursus Mooi, Regulowany
Travel front: 63
Gear shift and brakes
Układ zmiany biegów: Shimano Alivio M3100, 9 Biegi, Alivio M3100, Manetka
Zębatka (tylna): Shimano HG200, 11-36 Zęby
Łańcuch: KMC e9S
Hamulce: Tektro T275, Aluminium, 180mm / 160mm
Dźwignia hamulca: Tektro T275, Aluminium
Ramię korby: Winora kuty
Siodło: Selle Royal Viento
Wspornik: patentowy na sprężynie, 31.6 mm, Aluminium
Kierownica: Ergobar, oversize, 640 mm
Chwyty: XLC Comfort bo3
Mostek: XLC A-Head verstellbar, A-head, Handlebar diameter: 31.8 mm
Silnik: Bosch Performance Line Smart System, 250W, 25km/h, 75Nm
Ładowarka: Bosch
Bateria: Bosch PowerTube 625Wh
Display: Bosch Intuvia
Rozmiar koła: 27.5
Opony: Schwalbe Marathon Almotion, 55-584, Ochrona przed przebiciem, Paski odblaskowe
Obręcz koła: Ryde Zac421, Z oczkami, Obręcz hollow, Aluminium
Dętka: wentyl dunlop
Szprychy: Sapim Leader, czarny
Piasta: aluminiowa
Osłona łańcucha: Herrmans Slyde38
Bagażnik: Racktime RT-336, SnapIt
Dopuszczalna masa całkowita: 130 kg
Wysyłka w: 24 godziny
Rower elektryczny WINORA TRIA N7F

Firma Winora została ona założona w 1914 roku przez kolarza Engelberta Weinera w małej niemieckiej miejscowości o nazwie Schweinfurt (53 tys. mieszkańców). Z początku nazywała się Firmą Handlową E. Wiener i zajmowała się budową rowerów. Minęło ponad 100 lat, a firma rozrosła się do ogromnych rozmiarów i obecnie posiada prawdopodobnie największą ofertę rowerów w Europie - w jej skład wchodzą takie marki jak Winora, Haibike i klasyczny Steiger. Winora to potężna, doskonale zarządzana i prężnie rozwijająca się marka. W czasach, gdy większość producentów zleca produkcje sygnowanych swoją nazwą produktów, azjatyckim producentów, Winora jest jedną z niewielu firm, która produkuje rowery elektryczne i tradycyjne od początku do końca, a najlepsi niemieccy inżynierzy projektują ramy, które są spawane, malowane w Niemczech, gdzie również rowery są montowane, co ma niebagatelny wpływ na jakość produktu sygnowanego Made in Germany.
Regularna cena tego modelu wynosi 11499 PLN. Tylko do końca marca w rewelacyjnej cenie 9900 PLN!!!
RAMA - Winora, aluminium 6061, hydroformowana, THT, interface Bosch, Aluminium 6061
WIDELEC - SR Suntour, NEX E25, skok 50 mm, 1 1/8" - 1 1/2" taper
HAMULCE - Magura, HS11, hydrauliczny
OBRĘCZ - Ryde, Zac421, Aluminium
MANETKA - Shimano, Nexus, Twist shifter, 7 przełożeń
OPONY - Schwalbe, Road Cruiser, 42-622, 28" x 1.6"
PIASTA TYLNA - Shimano, Nexus
KIEROWNICA - Ergobar, oversize, 640 mm
CHWYTY - Herrmans, Click Ergo
MOSTEK - Alu, regulowany kąt, wznios 31.8 mm
SIODŁO - Selle Royal, Wave
SZTYCA - Patent amortyzowana, 31.6 mm
PRZEDNIA LAMPA - Busch & Müller, 30 lm
TYLNA LAMPA - AXA, Blueline
BAGAŻNIK - Racktime, RT-336, 25.0 kg
BLOKADA - AXA, Solid Plus
WAGA - 24.9 kg
SILNIK - Bosch, Active Plus, 250W, 50 Nm, 25 km/h
WYŚWIETLACZ - Bosch, Intuvia
BATERIA - Bosch, PowerPack, 400 Wh
Wysyłka w: 24 godziny
Rower elektryczny WINORA TRIA N7F (50 cm)

Firma Winora została ona założona w 1914 roku przez kolarza Engelberta Weinera w małej niemieckiej miejscowości o nazwie Schweinfurt (53 tys. mieszkańców). Z początku nazywała się Firmą Handlową E. Wiener i zajmowała się budową rowerów. Minęło ponad 100 lat, a firma rozrosła się do ogromnych rozmiarów i obecnie posiada prawdopodobnie największą ofertę rowerów w Europie - w jej skład wchodzą takie marki jak Winora, Haibike i klasyczny Steiger. Winora to potężna, doskonale zarządzana i prężnie rozwijająca się marka. W czasach, gdy większość producentów zleca produkcje sygnowanych swoją nazwą produktów, azjatyckim producentów, Winora jest jedną z niewielu firm, która produkuje rowery elektryczne i tradycyjne od początku do końca, a najlepsi niemieccy inżynierzy projektują ramy, które są spawane, malowane w Niemczech, gdzie również rowery są montowane, co ma niebagatelny wpływ na jakość produktu sygnowanego Made in Germany.
Regularna cena tego modelu wynosi 11499 PLN.
RAMA - Winora, aluminium 6061, hydroformowana, THT, interface Bosch, Aluminium 6061
WIDELEC - SR Suntour, NEX E25, skok 50 mm, 1 1/8" - 1 1/2" taper
HAMULCE - Magura, HS11, hydrauliczny
OBRĘCZ - Ryde, Zac421, Aluminium
MANETKA - Shimano, Nexus, Twist shifter, 7 przełożeń
OPONY - Schwalbe, Road Cruiser, 42-622, 28" x 1.6"
PIASTA TYLNA - Shimano, Nexus
KIEROWNICA - Ergobar, oversize, 640 mm
CHWYTY - Herrmans, Click Ergo
MOSTEK - Alu, regulowany kąt, wznios 31.8 mm
SIODŁO - Selle Royal, Wave
SZTYCA - Patent amortyzowana, 31.6 mm
PRZEDNIA LAMPA - Busch & Müller, 30 lm
TYLNA LAMPA - AXA, Blueline
BAGAŻNIK - Racktime, RT-336, 25.0 kg
BLOKADA - AXA, Solid Plus
WAGA - 24.9 kg
SILNIK - Bosch, Active Plus, 250W, 50 Nm, 25 km/h
WYŚWIETLACZ - Bosch, Intuvia
BATERIA - Bosch, PowerPack, 400 Wh
Wysyłka w: 24 godziny
Rower trójkołowy PFIFF CLASSIC

Bardzo wszechstronny i łatwy w użyciu
Całkowicie dopasowany do Twoich wymagań. Gdziekolwiek pojedziesz, cokolwiek zrobisz, zrobisz to z łatwością.
Zrobione z myślą o transporcie! Całkowicie bez narzędzi można łatwo zdemontować rower trójkołowy PFAU-Tec, aby zmieścił się w samochodzie. Ale po co samochód? Na tym rowerze można przewozić do 20 kg. Jeśli preferują Państwo ten rower z napędem elektrycznym, proszę zobaczyć model Napoli 2!
Kolor: stalowo-niebieski RAL 5013, obręcze aluminiowe, 3-biegowe z torpedo, tylny koszyk na zakupy, opony z paskami odblaskowymi, przekładnia różnicowa dla bezpiecznego prowadzenia, oświetlenie LED-główne i tylne, dynamo w piaście, sztyca standardowa, rama stalowa, głębokie wejście, hamulce v-brake / parkingowe,
antykorozyjna powłoka proszkowa
Regulowana pozycja kierownicy
Do demontażu nie są potrzebne żadne narzędzia
Pasuje do standardowych otworów drzwiowych
OPCJE DODATKOWE
Pakiet komfort:
Sztyca amortyzowana
Widelec amortyzowany 26 cali
Pakiet bezpieczeństwa:
opony odblaskowe antyprzebiciowe
obręcze dwukomorowe
Opcja transportu:
przedni koszyk
zamykany tylny koszyk
Zmiana biegów:
7-biegowa z wolnobiegiem i hamulcem rolkowym
- Długość / szerokość: 2000/710 (mm)
- Wysokość wejścia: 160 (mm)
- waga: 31 (kg)
- maksymalna waga użytkownika: 100 (kg)
- maksymalna waga bagażu: 20 (kg)
Wysyłka w: 24 godziny
Rower trójkołowy PFIFF CLASSIC

Rower trójkołowy PFIFF CLASSIC
Rower trójkołowy PFIFF CLASSIC
Wysyłka w: 24 godziny